Başkan Ergin’den Deniz Dibi Temizliği Yapan Dalgıçlara Teşekkür Plaketi
Başkan Ergin’den Deniz Dibi Temizliği Yapan Dalgıçlara Teşekkür Plaketi
Ayvalık Belediye Başkanı Mesut Ergin , Cunda (Alibey) Adası sahilinde gönüllü olarak deniz dibi temizliği yapan Ayvalıklı dalgıçlara çevreye duyarlı katkılarından dolayı teşekkür ederek plaket takdim etti.
Ayvalık Belediyesi’nin çevre temi
Haber Giriş Tarihi: 01.09.2025 09:39
Haber Güncellenme Tarihi: 01.09.2025 09:39
Kaynak:
Haber Merkezi
oncekorfez.com
Ayvalık Belediye Başkanı Mesut Ergin, Cunda (Alibey) Adası sahilinde gönüllü olarak deniz dibi temizliği yapan Ayvalıklı dalgıçlara çevreye duyarlı katkılarından dolayı teşekkür ederek plaket takdim etti.
Ayvalık Belediyesi’nin çevre temizlik çalışmaları kapsamında düzenlenen etkinlikte, “Ayvalık Benimle Temiz” çağrısıyla bir araya gelen gönüllü dalgıçlar, deniz dibinden çeşitli atıkları çıkararak bölge ekosistemine katkıda bulundu.
Başkan Mesut Ergin, etkinlik sonrası yaptığı açıklamada, “Duyarlı hemşehrilerimizin katkısıyla Ayvalık’ımızı daha temiz, daha yaşanabilir bir kent yapmak için el birliğiyle çalışıyoruz. Denizlerimizi ve doğamızı korumak için gösterilen bu çaba hepimize umut verdi” dedi.
Etkinlik sonunda çevre temizliği çalışmalarına katkı sunan gönüllü dalgıçlara teşekkür plaketi takdim edilirken, Ayvalık Belediyesi çevre projelerine gönüllü desteğin önemini vurgulamaya devam etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Ergin’den Deniz Dibi Temizliği Yapan Dalgıçlara Teşekkür Plaketi
Ayvalık Belediye Başkanı Mesut Ergin , Cunda (Alibey) Adası sahilinde gönüllü olarak deniz dibi temizliği yapan Ayvalıklı dalgıçlara çevreye duyarlı katkılarından dolayı teşekkür ederek plaket takdim etti. Ayvalık Belediyesi’nin çevre temi
Ayvalık Belediye Başkanı Mesut Ergin, Cunda (Alibey) Adası sahilinde gönüllü olarak deniz dibi temizliği yapan Ayvalıklı dalgıçlara çevreye duyarlı katkılarından dolayı teşekkür ederek plaket takdim etti.
Ayvalık Belediyesi’nin çevre temizlik çalışmaları kapsamında düzenlenen etkinlikte, “Ayvalık Benimle Temiz” çağrısıyla bir araya gelen gönüllü dalgıçlar, deniz dibinden çeşitli atıkları çıkararak bölge ekosistemine katkıda bulundu.
Başkan Mesut Ergin, etkinlik sonrası yaptığı açıklamada, “Duyarlı hemşehrilerimizin katkısıyla Ayvalık’ımızı daha temiz, daha yaşanabilir bir kent yapmak için el birliğiyle çalışıyoruz. Denizlerimizi ve doğamızı korumak için gösterilen bu çaba hepimize umut verdi” dedi.
Etkinlik sonunda çevre temizliği çalışmalarına katkı sunan gönüllü dalgıçlara teşekkür plaketi takdim edilirken, Ayvalık Belediyesi çevre projelerine gönüllü desteğin önemini vurgulamaya devam etti.
En Çok Okunan Haberler